Tässa on nyt aikaa kirjoitella ja lepäillä. Viikon verran pitäis pysyä paikallaan pitempiä kävelyitä tekemättä, mikä on minulle tosi vaikeaa. Piritta ulkoiluttaa Ronjaa, ruokatunnillakin tulee kotiin ja taas menoksi. Ronjalla vauhtia piisaa.Ihmettelen välillä tuleeko se koskaan rauhallisemmaksi. :)
Ronja tuli tänne jo viime keskiviikkona ja minä tulin sunnuntaina perässä. Minua tuli vastaan jo ovella hyvin innokas hauveli. Mamma tuli!
Piritta olin trimmannut sitä. Minä olin kuulemma trimmannut tassuja liian lyhyeltä matkalta. Nyt Ronjalla oli "kädet".Ronjan paino oli puolitoista viikkoa sitten 15 kg.
Tyttären perhe muuttaa viikonvaihteessa ja olemme Ronjan kanssa mukana. He muuttavat Asikkalaan omakotitaloon. Tulee vähän pitempi matka minulle ajella heille.
Saas nähdä ehtiikö Piritta muuttokiireiltään laittamaan tähän Ronjan kuvia.Jäämme odottamaan.